ביטוח בריאות

איזה ביטוח בריאות פרטי מומלץ למתחילים?

כאשר ההוצאה של משק הבית על ביטוח בריאות פרטי נמצאת בעליה נשאלת השאלה, איזה ביטוח בריאות פרטי מומלץ. ומה העלות הנדרשת למבוטח?

בשנים אחרונות ההוצאה של משק הבית על ביטוח ועל ביטוחי בריאות נמצאת בעליה, אבל שאנחנו מדברים על ביטוח בריאות חשוב להבין שלא מדובר בסופרמרקט אליו אנחנו נכנסים עם עגלה ומתחילים להעמיס, עלינו לבדוק ולראות מה הכיסויים הנדרשים לחוסך ולמשפחתו ומה היכולת הכלכלית לעמוד בהוצאה החודשית.

ראשית נתחיל עם ביטוחי הקטסטרופות כמו כיסוי לתרופות מחוץ לסל הבריאות או כיסוי להשתלות. אנחנו מתחילים עם הכיסויים האלה בגלל שהכיסוי שניתן להם במסגרת שירותי הבריאות מוגבל בנוסף מכיוון ומדובר בביטוח קטסטרופות העלות של הכיסוי יחסית זולה. לדוגמה העלות החודשית של שני הכיסויים למבוטח בן 28 היא 13 ש"ח.

עלות לגברעלות לאישה
13 ש"ח13 ש"ח

שימו לב כי העלות עשויה להשתנות בין החברות.

כמו ששני הכיסויים, תרופות והשתלמות, נותנים מענה לקופות החולים, כך הכיסוי אבחון מהיר, כיסוי שמאפשר לכם גישה לשירותים רפואים מתקדמים כמו CT או   MRI תוך מספר ימים. במקום זמני ההמתנה שעשויים להגיע אפילו למספר חודשים.

מעבר לכיסויים האלה ניתן לרכוש עוד שני כיסויים, הראשון הוא תרופות בהתאמה אישית, תרופות שמותאמות אישית לכל אדם בהתאם למבנה הגנטי שלו. הכיסוי השני הוא ניתוחים בחו"ל. יש מקרים בהם לא קיים בארץ ידע או מכשור לצורך ביצוע הניתוח והכיסוי הזה מאפשר לך להיות תייר רפואי במדינה בעלת היכולת המתאימה.

הכיסוי הבסיסי הבא הוא ביטוח מחלות קשות, ביטוח מסוג פיצוי שבמקרה של גילוי מחלה קשה ישלם לנו סכום חד פעמי. מטרת הביטוח לסייע לנו לצלוח את התקופה הקשה של ההתמודדות עם המחלה.

בחרתי להתחיל עם הכיסויים הללו בגלל העלות הזולה שלהם ומכיוון והם נותנים מענה לחוסרים שקיימים בקופות החולים. חשוב לדעת שישנם כיסויים ביטוחים נוספים כמו ניתוחים פרטים או שירותי בריאות נוספים שעשויים להיות רלוונטים לחוסכים אחרים. התאמת סוג הכיסוי וגובה הכיסוי חייבת להיעשות יחד עם סוכן הביטוח.

רוצים לבדוק את תיק הביטוח שלכם?

אחד השירותים שאנו מציעים לגולשים באתר הוא בדיקת תיק ביטוחי, השאירו את הפרטים ואחד הסוכנים שלנו יחזור אליכם.

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    טלפון (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה

    רוצים להגיע עם יותר כסף לפנסיה?
    רוצים להפסיק לפחד מהחיסכון הפנסיוני?
    קורס הפנסיה הדיגיטלי של : פנסיוני להבין את הפנסיה הוא הפתרון עבורכם
    כנסו לקורס הפנסיה הדיגיטלי שלנו https://pensuni.com/?page_id=7203

    איזה ביטוח בריאות פרטי מומלץ למתחילים? by

    נדב טסלר

    נדב טסלר, מתכנן פרישה, משמש כסמנכ"ל מקצועי בקוואליטי שירותים פיננסים לשעבר סמנכ"ל מקצועי בהלמן אלדובי קופות גמל ופנסיה, ומנהל המוצר באגף השיווק במנורה מבטחים. מרצה כיום במכללת נתניה ומכללה לפיננסים BDO. בעל הבלוג : פנסיוני, להבין את הפנסיה. לנדב תואר M.A במנהל עסקים מהמכללה למנהל, B.A במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון והוא מחזיק רישיון סוכן ביטוח פנסיוני מטעם רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    אולי יעניין אותך גם

    Back to top button