צרכנות

הבחירות מתקרבות ולכם יש אפשרות להכנסה נוספת

בכמה מנדטים יזכה הליכוד בבחירות הבאות? כיצד ישפיע איחוד של מפלגות השמאל על גוש הימין? סקרים בתשלום מאפשרים לכם להרוויח כסף באינטרנט ועל הדרך להשפיע על התוצאות שאנחנו רואים בטלוויזיה.

השבוע התפזרה הכנסת העשרים ועד הבחירות שיתקיימו ב – 9 אפריל צפויים לא מעט מנהלי קמפיין לחכך את ידיהם בהנאה. אין סיבה שגם אנחנו לא ניקח חלק בשיגעון הבחירות ועל הדרך נגרוף חלק מהכספים שיחליפו ידיים בשוק הזה.
איך נעשה את זה?
סקרים, רבותי, סקרים !

האם אפשר להתעשר מסקרים בתשלום?

סקרים בתשלום הם דרך קלה ופשוטה להרוויח כסף קל מהדעה שלכם, אך אל תצפו להתעשר ממילוי סקרים באינטרנט, מדובר בכמה מאות שקלים בלבד שנה.
איך זה עובד?
אתם ממלאים סקרים קצרים שמתבססים על הנתונים האישים שלכם בזמן שנוח לכם, מהמחשב או מהטלפון הנייד. ככל שהסקר יהיה ארוך יותר כך תקבלו יותר כסף.

אישה עולה במדרגות נעות

בעבר חברות הסקרים היו נוהגות לתגמל את המשתתפים באמצעות תווי שי שנשלחו בדואר ולכן היית צריך לצבור סכומים גבוהים כדי להיות זכאי לתווים. היום התשלום מתבצע באמצעות שוברים דיגיטלים (של תו הזהב או buyme) וניתן להמיר גם סכומים קטנים לתווי שי.

יש מספר חברות שמציעות למלא סקרים תמורת תשלום, חשוב לראות מי החברה שעומדת מאחורי הסקרים. והאם תמשיכו לקבל ממנה סקרים גם אחרי שהבחירות יסתיימו כדי שתוכלו להמשיך ולצבור נקודות בחשבון.

אפשרות נוספת להרוויח כסף היא להפנות חברים ובני משפחה שיצטרפו גם הם לסקרים. לכל חברה יש מנגנון משלה לתגמול על הפניית גולשים.

פרוייקט המדגם

חברת פרוייקט המדגם היא אחת החברות שמספקות שירותי סקרים באינטרט למגוון גופים בהם חדשות ערוץ 10. את סקרי הבחירות שלהם בשיתוף פרופסור קמיל פוקס, אפשר לראות בכל מערכת בחירות.
בניגוד לחברות אחרות המציעות סקרים תמורת תשלום לגולשים מהבית, בפרוייקט המדגם יש גם לא מעט שאלונים העוסקים בנושאים חברתיים או מחקרים של חוקרים ממוסדות אקדמאים בהם, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת בן גוריון ועוד.
במדגם מעבירים את הכספים באמצעים דיגיטלים בהם BuyMe או Paypal.
את הכספים אפשר למשוך לאחר שצברתם לכל הפחות 50 שקלים.

סקרים בתשלום כמה מקבלים על זה?

התשלום עבור כל סקר באינטרנט נקבע לפי אורכו, לדוגמא סקר של 3 דקות יזכה אתכם בשקל אחד, סקר של 7 דקות יזכה אתכם ב- 3 שקלים.
ישנם מקרים בהם גם במידה ותמצאו לא מתאימים לענות על הסקר תקבלו תשלום של חצי שקל.
באפשרותכם להפנות חברים או בני משפחה שיצטרפו לסקרים של המדגם. במקרה זה תקבלו תשלום על כל סקר שהם עונים בשנה הראשונה שלהם בפאנל ולא על חשבונם!

למילוי סקרים באמצעות פרוייקט המדגם

האם ההכנסות מסקרים בפרוייקט המדגם חייבות במס?

עד 700 ש"ח בשנה מסקרים בתשלום לא חייבים במס בכלל. אם הרווח שלכם בשנה מסוימת יעלה על 700 ש"ח אז יגבו מכם 30% מס שמועברים למס הכנסה על כל שקל רווח מעל ה- 700 ש"ח, אלא אם אם כן יש לכם אישור ממס הכנסה על פטור מניכוי מס במקור.

MySeker

MySeker (מי סקר) היא חברה נוספת המאפשרת קבלת תשלום עבור מילוי סקרים באינטרנט. החברה היא חלק מקבוצת TNS חברת מחקר בינלאומית העוסקת בתחום מחקרי השוק וסקרי דעת קהל. מי סקר מבצעת מחקרי שוק עבור החברות הגדולות במשק ולא פעם תחשפו באמצעות הסקרים לפרסומות או מוצרים חדשים לפני כולם.
בנוסף, חברת MySeker מבצעת את סקר TGI, סקר מקיף אודות מוצרי הצריכה נתוני החשיפה שלכם לאמצעי התקשורת השונים. הסקר המקיף שאורך יותר משעה מזכה את הגולש בלא מעט נקודות.

כמה כסף מקבלים על כל סקר?

במי סקר בניגוד למדגם צוברים נקודות, את הנקודות ממירים בסוף לתווי שי דיגיטלים או לתרומות.
לדוגמא סקר של 10 דקות יזכה אותך ב- 50 נקודות, סקר ארוך כמו סקר TGI יכל לזכות אותך ב- 600 נקודות.

במידה ותבחר להמיר את הנקודות לתרומה, עבור כל 120 נקודות שתתרום, חברת מי סקר תתרום 60 נקודות נוספות, בין הארגונים אליהם ניתן לתרום אפשר למצוא את האגודה למלחמה בסרטן.

בהמרת הנקודות לתווי קניה תקבל בעבור 360 נקודות – 30 שקלים. כלומר בעבור כל 12 נקודות שקל אחד.

גם מערכת מי סקר מאפשרת לך להזמין חברים, על כל חבר שתצרף תקבל 50 נקודות. בניגוד לפרוייקט המדגם הנקודות לא מותנות במילוי סקרים, רק ברישום למערכת. (ניתן להמליץ עד 5 חברים!)

למילוי סקרים באמצעות מי סקר

לאיזה חברה כדאי להצטרף?

מילוי סקרים באינטרנט הוא לא עבודה. באפשרותכם להצטרף לשתי החברות ולהחליט בכל פעם האם למלא את הסקר וזה בהתאם לאורכו, גובה התשלום ומידת העניין שיש לכם בנושא.
חשוב להקפיד ולמלא את הסקרים ברצינות, בסופו של דבר הדעה שלכם מסייעת לגורמים רבים לקבל החלטות.

פרוייקט המדגםMySeker
סוג הסקריםסקרי עמדותמחקרי שוק
תשלום מינימאלי0.5 שקלאין תשלום
המרת החיסכוןהחל מ – 50 ש"חהחל מ – 30 ש"ח
אמצעי תשלוםBuyMe או Paypalתו הזהב או BuyMe
תשלום על הפניית
חברים
20% מהכנסות החבר בשנה
הראשונה
50 נקודות עבור כל חבר (כ – 4 ש"ח),
התשלום לא מותנה במילוי סקרים
מגבלה על הפניותאין מגבלהעד 5 חברים
הצטרפותכניסהכניסה

רוצים להגיע עם יותר כסף לפנסיה?
רוצים להפסיק לפחד מהחיסכון הפנסיוני?
קורס הפנסיה הדיגיטלי של : פנסיוני להבין את הפנסיה הוא הפתרון עבורכם
כנסו לקורס הפנסיה הדיגיטלי שלנו https://pensuni.com/?page_id=7203

הבחירות מתקרבות ולכם יש אפשרות להכנסה נוספת by

נדב טסלר

נדב טסלר, מתכנן פרישה, משמש כסמנכ"ל מקצועי בקוואליטי שירותים פיננסים לשעבר סמנכ"ל מקצועי בהלמן אלדובי קופות גמל ופנסיה, ומנהל המוצר באגף השיווק במנורה מבטחים. מרצה כיום במכללת נתניה ומכללה לפיננסים BDO. בעל הבלוג : פנסיוני, להבין את הפנסיה. לנדב תואר M.A במנהל עסקים מהמכללה למנהל, B.A במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון והוא מחזיק רישיון סוכן ביטוח פנסיוני מטעם רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

Back to top button