חדשות

השבוע שהיה : ריכוז אירועי השבוע החולף

1. איתן אבריאל במכתב פתוח למנהלי הגופים המוסדים בישראל בו הוא מפרט את טענותיו לגבי דמי הניהול, וניהול הנכסים של החסכונות הפנסיונים של הציבור (לקריאה). אין לי בעיה עם קריאה של אנשים להורדת דמי הניהול, גם אני רוצה לקנות מוצרים בכמה שיותר בזול (דרך הגב, מה לגבי המנוי של בהארץ ? ). אבל יש לי בעיה שמנסים להצמיד כל פעם את נושא דמי הניהול לנושא ניהול ההשקעות. חלק נכבד מההוצאות של בתי ההשקעות הולך על אלף ואחד דברים אחרים מלבד ניהול השקעות כמו מיכון, שירות לקוחות ואפילו משלוח דוחות רבעונים ושנתיים שאיש לא פותח. אז אכן הדרך להוזלת דמי הניהול בהחלט נמצאת אצל הרגולטור…

2. בשבוע שעבר עסקנו בהעלאת גיל הפרישה בישראל ובהתנגדות הצפויה של ארגוני הנשים למהלך. מחקר חדש שמתפרסם השבוע מציג (שוב) כי נשים נפלטות משוק ההעבודה בגיל מוקדם מהצפוי. (לקריאה)

3. למה תמיד להיות פסימיים.  "החיים היום טובים, והעולם רק ילך וישתפר" טוען בכלכליסט פרופ' יואל מוקיר מסרב להצטרף לקינה של שאר הכלכלנים, ושוטח השקפה אופטימית מאוד על מצב האנושות: אי אפשר לנתח את מצבנו רק דרך המספרים, אנחנו נהנים משוק עבודה נוח ומשעות פנאי רבות יותר, ועומדים על ספו של מפנה טכנולוגי היסטורי, תקופה חדשה ואדירה. צריך רק להיזהר שאי־השוויון לא יקלקל הכל. (לקריאה)

4. לשכת סוכני הביטוח השיקה קמפיין נגד הביטוחים הישירים בעלות של 600 אלף שקלים. (וידאו)

5. וכאשר לשכת סוכני הביטוח משיקה קמפיין שואל אסא ששון למי בכלל נאמנים סוכני הביטוח וחושף את התמריצים אותם מחלקים חברות הביטוח לסוכנים. (לקריאה)

 

 

רוצים להגיע עם יותר כסף לפנסיה?
רוצים להפסיק לפחד מהחיסכון הפנסיוני?
קורס הפנסיה הדיגיטלי של : פנסיוני להבין את הפנסיה הוא הפתרון עבורכם
כנסו לקורס הפנסיה הדיגיטלי שלנו https://pensuni.com/?page_id=7203

השבוע שהיה : ריכוז אירועי השבוע החולף by

נדב טסלר

נדב טסלר, מתכנן פרישה, משמש כסמנכ"ל מקצועי בקוואליטי שירותים פיננסים לשעבר סמנכ"ל מקצועי בהלמן אלדובי קופות גמל ופנסיה, ומנהל המוצר באגף השיווק במנורה מבטחים. מרצה כיום במכללת נתניה ומכללה לפיננסים BDO. בעל הבלוג : פנסיוני, להבין את הפנסיה. לנדב תואר M.A במנהל עסקים מהמכללה למנהל, B.A במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון והוא מחזיק רישיון סוכן ביטוח פנסיוני מטעם רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

Back to top button