ביטוח בריאותהגנות ביטוחיות שחייבים להכיר

ביטוח בריאות לישראלים שחיים בחו"ל

החלטתם לעבור לגור בחו"ל לכמה שנים, יצאתם לטיול ארוך או שאתם נוודים דיגיטלים כדאי שתבחנו את ביטוח הבריאות שלכם.

כתושבי ישראל אנו מבוטחים במסגרת חוק ביטוח בריאות ממלכתי, שירותי הבריאות מסופקים לנו באמצעות קופות החולים, מכבי כללית וכל "בחינם". למה המילה חינם מופיעה במרכאות, אמנם אנחנו לא משלמים בכל פעם שאנחנו הולכים לרופא אבל בכל חודש אנחנו משלמים 3.1% מהשכר החודשי ומי שמרוויח מעל 7,122 ש"ח ישלם על החלק הנוסף עוד 5%.

מעבר לכיסוי הבסיסי דרך קופת החולים מרביתינו רוכשים בתשלום נוסף גם את הביטוח המשלים של קופת החולים ואפילו ביטוחי בריאות פרטים.

לפי נתוני הלמ"ס ההוצאה הפרטית על בריאות בישראל היא 967 ש"ח בחודש, מעבר להוצאה במסגרת השכר על ביטוח הבריאות הממלכתי.

ביטוח בריאות לישראלים בחו"ל

כחלק מהמעבר לחו"ל במסגרת רילוקישן או פשוט מגורים לתקופה ארוכה אתם צריכים לקחת בחשבון גם את נושא ביטוח הבריאות מעבר לים.

בכל מדינה מערכת הבריאות המקומית טיפה שונה. בארצות הברית לדוגמה אין בכלל ביטוח ממלכתי, וגם עם כניסת רפורמת Obama-Care, עדיין רוב האחריות הביטוחית וההוצאות הרפואיות נופלות על כתפי האזרח.

במדינות אחרות כמו קנדה, בריטניה, גרמניה או אוסטרליה קיימות גם מערכות בריאות ציבוריות הדומות למערכת הבריאות בישראל. רוב המערכות האלה סובלות מחסרונות דומים לאלו הקיימים בישראל כמו זמני המתנה ארוכים וגם שם התשלום למערכת הבריאות הוא חלק ממערכת המיסוי.

הפתרון לרכישת ביטוח בריאות לישראלים המתכננים לשהות בחו"ל

ישראלים שעוברים לחו"ל ולא עתידים לקבל שירותי בריאות במסגרת מקום העבודה או שעדיין לא זכאים לאזרחות צריכים לבחון רכישת ביטוח בריאות פרטי. בדומה לביטוח הבריאות הפרטי שרכשו בארץ, רק כזה שיכסה אותם בחו"ל.

חברת דויד שילד, שמוכרת לישראלים רבים דרך חברת פספורט כארד (ביטוח הנסיעות לחו"ל) מציעה שירות כזה גם לישראלים הנמצאים בחו"ל תקופה ארוכה (ואפילו לאזרחים זרים הבאים לישראל). במסגרת השירות מקבלים כרטיס אשראי נטען המאפשר לכם לקבל שירות אצל ספקי השירות.

בדומה לביטוח הנסיעות לחו"ל, חברת הביטוח מטעינה לכם את כרטיס האשראי ואתם מעבירים אותו אצל נותן השירות.

לקבלת מידע נוסף אודות הפתרון של חברת דיוידשילד

    שם (חובה)

    מדינת יעד(חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    טלפון (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה

    יתרונות של ביטוח בריאות בחו"ל באמצעות דוידשילד

    שירותי ביטוח בריאות פרטיים קיימים בחו"ל וניתנים על ידי ספקים זרים שאינם דוידשילד. הפתרון של דיויד שילד מותאם במיוחד לישראלים וישראלים לשעבר בכך שהוא מקנה שירות בשפה העברית והוא נותן מענה גם בזמן ביקורי מולדת או חזרה לארץ לאחר ניתוק תושבות.

    ישראלים שביצעו ניתוק תושבות נדרשים לתקופת המתנה עד לקבלת שירות על ידי קופת החולים, הביטוח הרפואי של דוידשילד מעניק כיסוי ביטוחי גם בתקופת ההמתנה על ידי שירותי בריאות כללית.

    • שירות זמין 24/7 בשפה העברית
    • כיסוי רפואי מקיף בחו"ל בכל מקום שבו תבחרו לחיות – מתאים לנוודים דיגיטלים
    • תשלום באמצעות כרטיס אישי נטען
    • קבלת שירותי בריאות גם בישראל באמצעות קופת חולים כללית – מתאים למי שביצע ניתוק תושבות
    • תקרת כיסוי כללית עד לגובה של 5 מליון דולר

    האם ביטוח נסיעות לחו"ל לא מספיק לתקופה ארוכה?

    ביטוח נסיעות לחו"ל נועד כדי לתת מענה לישראלים היוצאים לחו"ל לתוקפה קצובה לצורך חופשה או נסיעת עסקים. ישראלים אלה הנזקקים לשירות רפואי יקבלו שירותי חירום במדינת היעד ולאחר מכן יקבלו את המשך הטיפול במדינת ישראל. ישראלים שמרכז חייהם בחו"ל ורבים מהם ניתקו תושבות אינם יכולים ובדאי אינם רוצים לקבל את המשך הטיפול הרפואי בישראל, הם מעוניינים לקבל טיפול רפואי במדינה בה הם חיים.

    בנוסף, ביטוח נסיעות לחו"ל מתאים לתקופה מוגדרת, בדרך תקופה של חצי שנה, לאחר מכן נדרש להאריך את הביטוח. שינוי במצב הבריאותי יקשה עליכם להאריך עוד ועוד את ביטוח הנסיעות לחול.

    >>>לרכישת ביטוח נסיעות לחול באמצעות פספורטכארד

    רוצים להגיע עם יותר כסף לפנסיה?
    רוצים להפסיק לפחד מהחיסכון הפנסיוני?
    קורס הפנסיה הדיגיטלי של : פנסיוני להבין את הפנסיה הוא הפתרון עבורכם
    כנסו לקורס הפנסיה הדיגיטלי שלנו https://pensuni.com/?page_id=7203

    ביטוח בריאות לישראלים שחיים בחו"ל by

    נדב טסלר

    נדב טסלר, מתכנן פרישה, משמש כסמנכ"ל מקצועי בקוואליטי שירותים פיננסים לשעבר סמנכ"ל מקצועי בהלמן אלדובי קופות גמל ופנסיה, ומנהל המוצר באגף השיווק במנורה מבטחים. מרצה כיום במכללת נתניה ומכללה לפיננסים BDO. בעל הבלוג : פנסיוני, להבין את הפנסיה. לנדב תואר M.A במנהל עסקים מהמכללה למנהל, B.A במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון והוא מחזיק רישיון סוכן ביטוח פנסיוני מטעם רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    אולי יעניין אותך גם

    Back to top button