67gag

עולם האופנה מתחיל להתבגר

השבוע אני שמח לארח קולגה שלי, הילה בן חנוך לוי, לפוסט אורח בנושא פנסיה ואופנה. הילה היא מומחית לפנסיה, וגם בלוגרית אופנה, שהחליטה לשלב בין שני התחומים. בכתבה שנונה ומעניינת באתר חורים ברשת היא מספרת על מגמת ההתבגרות בעולם האופנה.

עולם האופנה מתחיל להתבגר

עולם האופנה מכתיב לרוב סטנדרטים בלתי אפשריים של גיל, מראה ומשקל אבל במקביל, בתקופה האחרונה, אנו עדים לתופעה חדשה, של עליה בגיל הדוגמניות הפעילות, ונוסף על כך, גובר העניין בנשים בנות הגיל השלישי שאינן בהכרח דוגמניות באופן רשמי.

במסגרת הכתבה תוכלו למצוא בלוג אופנה מרהיב ביופיו שמתעד אך ורק אנשים ססגוניים ומרתקים שהגיעו מזמן לגיל השלישי, חשבון אינסטגרם משעשע שמתעד סבים שיקיים ברחובות ניו יורק, וגם תמונות מגיליון בגדי הים של בלייזר שבו מככבות הדוגמניות שלי גפני, שירז טל, שירלי בוגנים וויק, שנמצאות בעשור החמישי לחייהן, ועדיין לוהטות לכל הדעות. (לכתבה המלאה באתר חורים ברשת)

 

הרשת מלאה באינספור בלוגי אופנה בשלל מינים וצבעים. הבלוג  "Advanced style", של ארי סת' כהן הוא בעיני אחד הבלוגים המרהיבים והמרתקים שיש, בזכות השילוב של צילום אנשים מרתקים בפנים מלאות הבעה ונטולות בוטוקס, תלבושות מרהיבות ועוצרות נשימה ותמונות באיכות מצוינת שלא יביישו את ההפקה הנוצצת ביותר של מגזיני האופנה. התוצאה – מדהימה ביופיה, מעוררת השראה ועושה יחסי ציבור מצוינים לתקופת הגיל השלישי. הבלוג מלווה גם בעמוד פייסבוק הנושא את אותו השם.

העונה בחר בית האופנה הנחשב, דולצ'ה וגבאנה, לייצר קולקציה בסגנון איטלקי מסורתי עם רפרנסים לאיטלקיה המפורסמת בעולם: סופיה לורן. כיאה לאווירה האיטלקית המסורתית, צורפו לתמונות המרהיבות המציגות את הקולקציה גם סבתות במראה אותנטי, שנמצאות בעשור השמיני לחייהן.

דולצ'ה וגבאנה לקיץ 2015

לכתבה המלאה של הילה בן חנוך באתר חורים ברשת (כניסה).

רוצים להגיע עם יותר כסף לפנסיה?
רוצים להפסיק לפחד מהחיסכון הפנסיוני?
קורס הפנסיה הדיגיטלי של : פנסיוני להבין את הפנסיה הוא הפתרון עבורכם
כנסו לקורס הפנסיה הדיגיטלי שלנו https://pensuni.com/?page_id=7203

עולם האופנה מתחיל להתבגר by

הילה בן חנוך

הילה לוי בת 35. נשואה לאחד, אמא לשניים. פעם סטייליסטית, היום עו"ד וגם בלוגרית אופנה. מגדלת כלבה וחתול מעט מרושע. אוהבת אופנה, שוקולד ומילים יפות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

Back to top button